четвъртък, 4 август 2016 г.

Какво е разширена реклама (Expanded text ad)?

разширени реклами в adwords

Expanded text ads” са текстови реклами, които са оптимизирани за мобилни устройства и имат за цел да се виждат по-добре на техните екрани. В разширените реклами заглавието играе водеща роля. To е разделено на две части по 30 символа – общо 60. За описателния текст са отделени 80 символа. В сравнение със стандартните текстови реклами в AdWords, разширените разполагат с почти 50% повече текст.
Има подобрения и в управлението на URL адресите – в новите реклами URL-ът, които се показва в рекламите (Display URL) автоматично се попълва от финалния URL (Final URL). Освен това са добавени две опции за показване на пътеки (path), с наклонени черти. Полетата за пътеките са с 2х15 символа. С новите пътеки има възможност за по-ясно структуриране и по-добро разбиране на съдържанието към, което води рекламата.



разширена реклама в google


Защо заглавието в разширените реклами e по-дълго?

Главната причина се състои в данните за потребителското поведение и масовата употреба на мобилни устройства. Проучванията на Google показват, че по-дългите заглавия дават повече информация и са по-полезни за потребителите.

Вижте как се създават разширени реклами.


Благодаря Ви за вниманието. Споделяйте и кометирайте.

Expanded ads - Как се създават разширени реклами?

expanded ads with adwordseditor



Създаването на разширени реклами става най-бързо и удобно с Google AdWords Editor, версия над 11.00. При създаването на първите реклами е желателно да прочетете статията до край и да се съобразите със съветите на експерта Matt Lawson (Director of Performance Ads Marketing for Google).

5 добри практики за създаване на разширени реклами в AdWords.


Изброяваме няколко добри практики, които са в синхрон с препоръките на няколко водещи експерти от Google.

Нов подход в писането

Като цяло всички добри практики за писане на стандартни текстови реклами са валидни и за разширените, но фокусът вече е върху заглавията. Вместо 25 символа, вече разполагате с две по 30 символа. Това променя цялата игра при писането и ако не ви е достигало място, сега е моментът да използвате новата възможност за напълно нови текстове.

Заглавията продават

От изображенията по-горе става ясно, че при разглеждане със смартфон, заглавието е най-видимата част от рекламния текст. В мобилния трафик най-голям дял заемат именно смартфоните и е изключително важно да се фокусирате върху заглавията, защото няма много място за описания и разширения. Те са разделени на две части по 30 символа – постарайте се двете части да взаимно свързани, но се старайте да имат смисъл поотделно.

Повече ползи за потребителите

Допълнителните ползи карат потребителите да действат на момента. Ползите подтикват към действие и създават очакване за нещо различно, изгодно и полезно.

Използвайте разширения за реклами (ad extensions)

Ползите от разширенията са много и ще ви спестим малко време, с кратко обобщение.
Добавете разширения на ниво кампания за да сте сигурни, че няма рекламни групи без разширения. За по-специфичните групи добавете разширения на ниво група.

Използвайте всички налични разширения

Старайте се съдържанието на разширенията да не се дублира с рекламните текстове
Тествайте нови разширения и събирайте данни

Тествайте

Тествайте рекламите и събирайте данни за тяхното представяне. Използвайте ad preview diagnosis tool и анализирайте получените импресии, кликове и реализации.


Благодаря Ви за вниманието. Споделяйте и харесвайте.