Кои са водещите отчети в Google Ads, които ще ви направят по-добри? Със сигурност ще бъдете по-конкурентни ако познавате добре отчетите:
Думи за търсене (search terms) - какви думи са използвали потребителите при показването на вашите реклами.
Дял на показване при търсене (search impression share) - какъв процент от търсенето сте покрили.
Статистика за търговете (auction insights) - как се позиционирате спрямо вашите конкуренти и колко се припокривате.
Не пропускайте видеоклипове още по темата:
От къде да започнем в Google Ads: https://youtu.be/T0mM6uFCP8o
Реклама в Google Ads - Кампания в Search (2020): https://youtu.be/pCrqmqs4v7Y
Рекламни групи в Google Ads - 2 или 200? https://youtu.be/9P8Ctdj-A38
Ключови думи в Google Ads Search 3 ключови съвета: https://youtu.be/fSt8UBGr828
Как се сменя езика в Google Ads: https://youtu.be/Te54hu8tGpg
Ако желаете индивидуално обучение вижте: https://impulsemedia.eu/Obucheniya.c161
Последвайте ни:
Facebook: https://www.facebook.com/ImpulseMediaEU
Instagram: https://www.instagram.com/impulsemedi...
Linked In: https://www.linkedin.com/in/hristomit...
Импулс Медиа - Агенция за успех
Impulse Media - Agency for success
https://impulsemedia.eu/
Няма коментари:
Публикуване на коментар