петък, 3 април 2020 г.

Отчети в Google Ads Топ 3


Кои са водещите отчети в Google Ads, които ще ви направят по-добри? Със сигурност ще бъдете по-конкурентни ако познавате добре отчетите: Думи за търсене (search terms) - какви думи са използвали потребителите при показването на вашите реклами. Дял на показване при търсене (search impression share) - какъв процент от търсенето сте покрили. Статистика за търговете (auction insights) - как се позиционирате спрямо вашите конкуренти и колко се припокривате. Не пропускайте видеоклипове още по темата: От къде да започнем в Google Ads: https://youtu.be/T0mM6uFCP8o Реклама в Google Ads - Кампания в Search (2020): https://youtu.be/pCrqmqs4v7Y Рекламни групи в Google Ads - 2 или 200? https://youtu.be/9P8Ctdj-A38 Ключови думи в Google Ads Search 3 ключови съвета: https://youtu.be/fSt8UBGr828 Как се сменя езика в Google Ads: https://youtu.be/Te54hu8tGpg Ако желаете индивидуално обучение вижте: https://impulsemedia.eu/Obucheniya.c161 Последвайте ни: Facebook: https://www.facebook.com/ImpulseMediaEU Instagram: https://www.instagram.com/impulsemedi... Linked In: https://www.linkedin.com/in/hristomit... Импулс Медиа - Агенция за успех Impulse Media - Agency for success https://impulsemedia.eu/

Няма коментари:

Публикуване на коментар